Bekijk ons werk

Als je meer wilt weten over wat we doen, en waar het geld uiteindelijk terecht komt, kijk dan in ons fotoalbum!

Wil jij onze stichting helpen?

Stichting Nqobile ondersteunt het kinderopvangcentrum Nqobile in Kwazulu Natal, Zuid-Afrika. Nqobile biedt onderdak aan 60 - 100 kinderen met een leeftijd van 0 tot 6 jaar.

Veel van deze kinderen komen uit éénoudergezinnen, of hebben ouders die allebei moeten werken om rond te kunnen komen. Nqobile biedt deze ouders een betaalbare en veilige plek voor hun kind waar ze eten en onderwijs krijgen, zodat de ouders kunnen gaan werken.

Nqobile is een zegen voor het gebied, en met uw donaties kunnen we deze plek blijven onderhouden, en zelfs verbeteren. Met donaties in het verleden hebben we het gebouw een flinke renovatie kunnen geven, nieuwe meubels, en een klimrek voor de kinderen gekocht, maar voedsel en onderhoud aan het gebouw zijn een constante kostenpost. Zuid Afrika heeft Nqobile nodig, en Nqobile heeft u nodig.

Stichting Nqobile ondersteunt ook plaatselijke ondernemers, en als u de plaatselijke economie ook belangrijk vindt, kan u die ook ondersteunen door bij Stichting Nqobile een donatie te doen.

Word donateur!

We kunnen financiële steun erg goed gebruiken, ongeacht het bedrag!

Als je onze stichting wilt helpen, kan je dat doen door een bedrag te storten op rekeningnummer NL42 ABNA 0618195742 ten name van Stichting Nqobile te Hilversum.

Je kan hier ook aangeven of je wilt dat het geld het kinderopvangcentrum steunt, of Aaron Shozi.